• The Party 14
    Competition Platform
  • Powered By
    LANERGY

# StarCraft II: LOTV

Wanneer? Thu 01 Jan 01:00
Toernooiformaat? 1v1
Waar?
  De inschrijvingen zijn momenteel gesloten!

StarCraft II vervolgt de epische saga van de Protoss, Terran en Zerg. Deze drie verschillende maar krachtige rassen vechten wederom voor hun overleving. Met nieuwe units, verschillende upgrades en meer op het spel dan ooit tevoren zal elke veldslag zijn sporen in het universum achterlaten. Via Battle.net sta je binnen enkele seconden oog in oog met een online tegenstander. De balans tussen de drie totaal verschillende rassen is optimaal, elke unit heeft zijn sterke en zwakke kanten. Geen gevecht zal hierdoor hetzelfde zijn; StarCraft II: Legacy of the Void is de ultieme Real Time Strategy game!
Op alle competities zijn onze Algemene Regels van toepassing.

IRC-Info
Het merendeel van de communicatie tussen admins en spelers zal verlopen via IRC. Het is daarom van groots belang dat spelers gedurende hun deelname aan de competitie verbonden zijn met #sc2 op de IRC server van het evenement.
We hebben hier een korte guide toegevoegd om je op weg te helpen met IRC!

Format
1v1, Best of 3

Maps
* Dusk Towers
* Orbital Shipyard
* Prion Terraces
* Ultrena
* Central Protocol
* Lerilak Crest
* Ruins of Seras

Map keuze
Als beide teams het niet eens zijn over de te spelen Maps, wordt de volgende procedure gehanteerd. Maps worden gespeeld in de volgorde waarin ze gekozen zijn. Een ban sluit een map uit voor die match en een pick betekent dat die match gespeeld wordt.

Procedure (Bo5):
Speler 1 verbant 1 map uit de map pool.
Speler 2 verbant 1 map uit de map pool.
Speler 1 kiest 1 map uit de map pool.
Speler 2 kiest 1 map uit de map pool.
Speler 1 kiest 1 map uit de map pool.
Speler 2 kiest 1 map uit de map pool.
De overgebleven map wordt gebruikt als beslissende map.


Procedure (Bo3):
Speler 1 verbant 1 map uit de map pool.
Speler 2 verbant 1 map uit de map pool.
Speler 1 verbant 1 map uit de map pool.
Speler 2 verbant 1 map uit de map pool.
Speler 1 kiest 1 map uit de map pool.
Speler 2 kiest 1 map uit de map pool.
De overgebleven map wordt gebruikt als beslissende map.

Spel instellingen
* Elke game moet gespeeld worden in de "faster" modus.
* Elke speler moet zijn status op busy zetten.
* Elke speler moet notificaties uitzetten.
* Automatisch replays opslaan moet ingeschakeld zijn.

Ras keuze
Spelers dienen zich op te geven met een vast ras. Als een speler tijdens de competitie van ras wil veranderen, dan meldt hij/zij dit tenminste 30 minuten voor de volgende match aan de admins, waarop de admins de tegenstander zullen inlichten. Zodra een speler een game joined wordt hij geacht zijn ras te selecteren.

----------------------------------------------------

Our General Rules apply to all of our competitions.

IRC-Info
Most of the communication between admins and players will go through IRC. It is very important that the contestants have to be connected to #sc2 at the IRC server of this event.
We have added a short guide to help you get started with IRC!

Format
1v1, Best of 3

Maps
* Dusk Towers
* Orbital Shipyard
* Prion Terraces
* Ultrena
* Central Protocol
* Lerilak Crest
* Ruins of Seras

Map choice
If both teams couldn't determine what map must be played, then the following method will be used. Maps are played in the order they were chosen in. A ban means that the map won't be played, while a pick means that it's one of the chosen maps.

Procedure (Bo5):
Player 1 banishes 1 map from the map pool.
Player 2 banishes 1 map from the map pool.
Player 1 chooses 1 map from the map pool.
Player 2 chooses 1 map from the map pool.
Player 1 chooses 1 map from the map pool.
Player 2 chooses 1 map from the map pool.
The map that remains will be played as the decider map when the score is a draw.

Procedure (Bo3):
Player 1 banishes 1 map from the map pool.
Player 2 banishes 1 map from the map pool.
Player 1 banishes 1 map from the map pool.
Player 2 banishes 1 map from the map pool.
Player 1 chooses 1 map from the map pool.
Player 2 chooses 1 map from the map pool.
The map that remains will be played as the decider map when the score is a draw.

Game settings
* Each game must be played in "faster" mode.
* Each player must place his status on busy.
* Each player must turn off notifications.
* Save automatic replays must be turned on.

Choosing race
Players need to register themselves with a specific race. If a player want to change his/her race during the competition, he/she needs to tell the admins at least 30 minutes before the next match, after which the admins will notify the oponent. If a player joins a game, he/she is expected to choose his/her race.

Ingeschreven deelnemers: 24

Confirmed: 24/24 (100%)
Speler Inschrijfnummer Bevestigd
{UNFOLD}DragonToss 0 Aanwezigheid bevestigd
AT| Abyss 0 Aanwezigheid bevestigd
AT| Arnovic 0 Aanwezigheid bevestigd
AT| Bouli 0 Aanwezigheid bevestigd
AT| FeaR 0 Aanwezigheid bevestigd
AT| Gannicus 0 Aanwezigheid bevestigd
AT| Naemesis 0 Aanwezigheid bevestigd
AT| Optimus 0 Aanwezigheid bevestigd
AT| Thalandros 0 Aanwezigheid bevestigd
AT| uThermal 0 Aanwezigheid bevestigd
JiP]DonDaap 0 Aanwezigheid bevestigd
JiP]DonRone 0 Aanwezigheid bevestigd
Jip]Psycho 0 Aanwezigheid bevestigd
mCon Aark 0 Aanwezigheid bevestigd
mCon Bluezealon 0 Aanwezigheid bevestigd
mCon Fmtc 0 Aanwezigheid bevestigd
mCon Genix 0 Aanwezigheid bevestigd
mCon Ichiroku 0 Aanwezigheid bevestigd
mCon Marsman 0 Aanwezigheid bevestigd
mCon NEEK 0 Aanwezigheid bevestigd
mCon Nesnow 0 Aanwezigheid bevestigd
mCon RainMan 0 Aanwezigheid bevestigd
mCon WisH 0 Aanwezigheid bevestigd
Skullyhead 0 Aanwezigheid bevestigd

Group Stage

Group 1MPWDL
AT| uThermal26200
AT| Thalandros23101
Skullyhead20002
Group 2MPWDL
AT| Bouli26200
mCon Aark23101
{UNFOLD}DragonToss20002
Group 3MPWDL
AT| Optimus26200
AT| Arnovic23101
mCon Bluezealon20002
Group 4MPWDL
AT| FeaR26200
AT| Naemesis23101
mCon WisH20002
Group 5MPWDL
AT| Abyss26200
AT| Gannicus23101
mCon NEEK20002
Group 6MPWDL
mCon Nesnow26200
mCon Ichiroku23101
JiP]DonDaap20002
Group 7MPWDL
mCon Fmtc26200
mCon Marsman23101
Jip]Psycho20002
Group 8MPWDL
mCon RainMan26200
mCon Genix23101
JiP]DonRone20002


Group Matches (Group 1)
AT| uThermal 2 - vs - 0 AT| Thalandros -
AT| uThermal 2 - vs - 0 Skullyhead -
Skullyhead 0 - vs - 2 AT| Thalandros -
Group Matches (Group 2)
AT| Bouli 2 - vs - 0 mCon Aark -
AT| Bouli 2 - vs - 1 {UNFOLD}DragonToss -
{UNFOLD}DragonToss 1 - vs - 2 mCon Aark -
Group Matches (Group 3)
AT| Arnovic 0 - vs - 2 AT| Optimus -
AT| Optimus 2 - vs - 0 mCon Bluezealon -
mCon Bluezealon 0 - vs - 2 AT| Arnovic -
Group Matches (Group 4)
AT| FeaR 2 - vs - 0 AT| Naemesis -
AT| FeaR 2 - vs - 0 mCon WisH -
AT| Naemesis 2 - vs - 0 mCon WisH -
Group Matches (Group 5)
AT| Gannicus 2 - vs - 0 mCon NEEK -
mCon NEEK 1 - vs - 2 AT| Abyss -
AT| Gannicus 1 - vs - 2 AT| Abyss -
Group Matches (Group 6)
mCon Nesnow 2 - vs - 1 mCon Ichiroku -
JiP]DonDaap 0 - vs - 2 mCon Ichiroku -
JiP]DonDaap 0 - vs - 2 mCon Nesnow -
Group Matches (Group 7)
mCon Marsman 1 - vs - 2 mCon Fmtc -
mCon Fmtc 2 - vs - 0 Jip]Psycho -
mCon Marsman 2 - vs - 0 Jip]Psycho -
Group Matches (Group 8)
mCon RainMan 2 - vs - 0 mCon Genix -
JiP]DonRone 0 - vs - 2 mCon Genix -
mCon RainMan 2 - vs - 0 JiP]DonRone -

Brackets

Popout Bracket
Round 1 Upper Bracket
M1 AT| uThermal 2 vs. 0 mCon Genix -
M2 mCon Fmtc 2 vs. 0 mCon Aark -
M3 AT| FeaR 2 vs. 1 AT| Gannicus -
M4 mCon Nesnow 2 vs. 0 AT| Arnovic -
M5 AT| Bouli 0 vs. 1 mCon Marsman -
M6 mCon RainMan 2 vs. 1 AT| Thalandros -
M7 AT| Optimus 2 vs. 0 mCon Ichiroku -
M8 AT| Abyss 2 vs. 1 AT| Naemesis -
Round 2 Upper Bracket
M9 AT| uThermal 2 vs. 0 mCon Fmtc -
M10 AT| FeaR 2 vs. 1 mCon Nesnow -
M11 mCon Marsman 0 vs. 2 mCon RainMan -
M12 AT| Optimus 2 vs. 0 AT| Abyss -
Round 3 Upper Bracket
M13 AT| uThermal 2 vs. 0 AT| FeaR -
M14 mCon RainMan 2 vs. 1 AT| Optimus -
Upper Bracket Final
M15 AT| uThermal 3 vs. 0 mCon RainMan -

Round 1 Lower Bracket
M17 mCon Aark 0 vs. 2 mCon Genix -
M18 AT| Arnovic 0 vs. 2 AT| Gannicus -
M19 AT| Bouli 2 vs. 0 AT| Thalandros -
M20 mCon Ichiroku 0 vs. 2 AT| Naemesis -
Round 2 Lower Bracket
M21 AT| Abyss 1 vs. 2 mCon Genix -
M22 mCon Marsman 2 vs. 0 AT| Gannicus -
M23 mCon Nesnow 2 vs. 0 AT| Bouli -
M24 mCon Fmtc 2 vs. 0 AT| Naemesis -
Round 3 Lower Bracket
M25 mCon Genix 1 vs. 2 mCon Marsman -
M26 mCon Nesnow 1 vs. 2 mCon Fmtc -
Round 4 Lower Bracket
M27 AT| FeaR 2 vs. 0 mCon Marsman -
M28 AT| Optimus 2 vs. 0 mCon Fmtc -
Round 5 Lower Bracket
M29 AT| FeaR 2 vs. 0 AT| Optimus -
Lower Bracket Final
M30 mCon RainMan 2 vs. 3 AT| FeaR -

FINAL
M31 AT| uThermal 3 vs. 0 AT| FeaR -

Reacties (0)

    Je moet inloggen om te kunnen reageren..